.

بررسی محصولات قفل گیرا

بررسی محصولات قفل گیرا

صنایع قفل گیرا بعنوان اولین تولید کننده قفل آویز و کتابی ، توسط مرحوم فرج الله بهنام پور در سال 1337 تاسیس گردید ، که اولین کارخانه ساخت قفل های آویز و کتابی در ایران می باشد . صنایع قفل گیرا با بیش از 60 سال تجربه در صنعت قفل سازی و بهره گیری از مهندسان زبده و کارشناسان این صنعت ، طراحی و ساخته شده و قابل رقابت با نمونه های خارجی چه از لحاظ قیمت ، کیفیت ساخت و ایمنی می باشد .

معرفی محصولات پر فروش قفل گیرا

1.قفل های آویز

قفل دسته کوتاه

قفل آویز گیرا مدل ۰۰۴
قفل آویز گیرا مدل ۰۰۵
قفل آویز گیرا مدل ۰۰۶

قفل های آویز گیرا در اندازه های 50 ، 60 ، 70 میلیمتر است . بدنه ی این قفل ها از جنس مرغوب برنج است و میله های آنها فولاد ضدبرش است . این قفل دارای 3 کلید برنجی معمولی است این قفل ها بصورت فنری باز می شود و بدون کلید هم میشه قفل را بست . قفل های گیرا دارای کیفیتی بسیار عالی است و دارای طول عمر بالایی است ، این قفل در برابر رطوبت ، ضربه ، اهرم مقاوم هستن.

قفل های دسته بلند

قفل آویز گیرا مدل ۰۱۱

 قفل آویز گیرا مدل 011

 

قفل های دسته بلند گیرا از لحاظ بدنه و میله هم جنس است ومثل مدل قفل های دسته کوتاه دارای 3 کلید معمولی است . از قفل های گیرا دسته بلند برای جاهایی استفاده می شود که چفت ها فاصله اش زیاد است یا چفت ها نامیزان است ، استفاده می شود .

قفل های آویز روکشدار کامپیوتری

قفل آویز گیرا کد ۰۳۲
قفل آویز گیرا مدل 028

                 قفل گیرا آویز  کد  032                                      

 قفل آویز گیرا  کد 028  

قفل های آویز روکش دار گیرا دارای یک بدنه ی برنجی است که با یک روکش فولادی پوشیده است که از قفل های قبلی که معرفی کردیم قوی تر است . در واقع قفل های قبلی بیشتر بخاطر کیفیت و دوام کاربرد داشت اما مدل های 028 و032 علاوه بر اینها دارای ایمنی بالاتری هستند و مناسب برای مکان هایی که امنیت مهم ترین فاکتور است .  این دو قفل دارای چهار کلید کامپیوتری است . در دو طرف میله دو ساچمه فولادی قرار دارد که مانع از اهرم شدن قفل می شوند ، قفل بدون فنر است و با کلید بسته می شود .

2.قفل های کتابی

قفل های کتابی برنجی

قفل های کتابی گیرا دارای یک بدنه ی کامل برنجی است ، این قفل ها دارای میله ای فولادی و ضد برش است این قفل ها دارای ابعاد مختلف است و کد های مختلف تفاوتشان در ابعاد قفل  و سایز میله است . این قفل ها دارای 3 کلید ساده هستند و بصورت فنری کار می کنند و بدون کلید قفل می شوند .

کد های 034 ، 035

قفل کتابی گیرا مدل 034

 

1.قفل های کتابی بدون فنر

قفل کتابی گیرا کد ۰۲۳
قفل کتابی گیرا کد ۰۳۸
قفل کتابی گیرا کد ۰۳۹

قفل های کتابی روکشدار گیرا دارای یک بدنه ی برنجی است که توسط یک روکش فولادی پوشیده شده تا دربرابر ضربه ، دریل مقاومت بیشتری داشته باشد . یک سری از قفل های کتابی گیرا بدون فنر کار می کنند در این قفل های کتابی میله و ورودی کلید در یک سمت قرار دارد و سمت دیگر قفل باریک و کمتر از دوسانتیمتر است . این طراحی به این منظور است که در فضاهایی که محدودیت وجود دارد و جایی که چفت نزدیک دیوار است می توانید از این مدل قفل ها استفاده کنید . مدل های 039 ، 023 ، 038 از این سری ازقفل های کتابی گیرا است . قفل کتابی 039 ، طول 9 سانت و عرض 2.5 سانت و سایز قطرمیله 1 سانت ، قفل 038 ،023 هم سایز طول 9.7 سانت و عرض 2.6 سانت است با این تفاوت که سایز میله 038 ، 1.4 سانت و سایز میله ی 023 ، 1.2 است

قفل کتابی گیرا بدون فنر را معمولا برای حفاظ درب آپارتمان ، درب مغازه ، درب انباری کاربرد دارد . این سری از قفل های گیرا نسبت به مدل های فنردار ایمنی بالاتر و طول عمر بیشتری دارد اما از لحاظ سهولت در استفاده ، مدل های فنردار باتوجه به میله پران بودن راحت تر هستند .

2.قفل های کتابی روشکدار فنردار

قفل کتابی گیرا کد ۰۴۰
قفل کتابی گیرا کد ۰۲۷
قفل کتابی گیرا کد ۰۱۸
قفل کتابی گیرا Super G 036

قفل کتابی گیرا 040

قفل کتابی گیرا 027

قفل کتابی گیرا 018

قفل کتابی گیرا 036

قفل های کتابی روکشدار گیرا دارای یک بدنه ی برنجی است که توسط یک روکش فولادی پوشیده شده تا دربرابر ضربه ، دریل مقاومت بیشتری داشته باشد . یک سری از قفل های کتابی گیرا بصورت فنری یا پران کار می کنند در این قفل های کتابی میله و ورودی کلید در سمت مخالف هم قرار دارند به این صورت که شما کلید را یک طرف داخل کرده میله از سمت دیگر خارج می شود . این سری از قفل ها مناسب جاهای بغل دیوار نیست . فنر استیل به کار رفته در قفل های گیرا سبب می شود که فنریت این قفل در طول زمان از بین نرود ، بدون تردید بهترین قفل کتابی پران در بازار ایران همین قفل های کتابی گیراست ، کیفیت بالای این قفل ها سبب می شود این قفل ها بدون خرابی در مدت زمان طولانی کار کند . قفل کتابی 040 ، 010 ،018 ، 027 و 036 از این سری از قفل های کتابی گیرا هستند . دو مدل 027 و 036 دارای پوشش فولادی کامل هستند نسبت به دیگر مدل ها مثل 018 است .

  1. قفل های کتابی کلید یکسان

قفل های کتابی کلید یکسان گیرا ، دو قفل کتابی با یک کلید با می شوند . گاهی وقت ها تعداد زیاد کلیدها باعث بزرگ شدن دسته کلیدها می شود مدل 1818 و 1717 گیرا این مشکل را حل می کند .

از لحاظ ابعاد مدل 1818 دو قفل کتابی 018 است و مدل 1717 دو قفل کتابی 017 است.

قفل کتابی گیرا کد ۱۸۱۸ بسته ۲ عددی
قفل کتابی گیرا کد ۱۷۱۷ بسته ۲ عددی

pdf محصولات قفل گیرا

Gira-Catalogue-2021

در لینک بالا می توانید تمامی محصولات گیرا را با اندازه دقیق ملاحظه بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *