.

قفل کتابی چی بخریم؟  مقایسه پرفروش‌ترین برندهای ایرانی !

قفل کتابی چی بخریم؟ + مقایسه پرفروش‌ترین برندهای ایرانی!

(قفل کتابی چی بخریم)

قفل کتابی یکی از بهترین ابزارها برای تضمین امنیت خانه و کاشانه شماست . سرقت از منزل یا محل کار حادثه‌ای نه چندان خوشایند است که می‌تواند آورده و دسترنج ما را به تاراج ببرد. برای جلوگیری از این حادثه تلخ، بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه استفاده از قفل‌های ایمنی است که راه ورود به خانه را بر دزدان می‌بندند. در این میان قفل‌های کتابی با طراحی پیشرفته و منحصربه‌فرد خود، سرآمد قفل‌های مشابه هستند. پس اگر شما هم دغدغه تأمین امنیت منزل خود را دارید، با معرفی این ابزارهای مفید و ایمن همراهمان باشید.

قفل کتابی یکی از ایمن‌ترین قفل‌هایی است که در بازار ایران وجود دارد. این نوع قفل‌ها به دلیل شکل ظاهری خود که شبیه به کتاب تخت است ، به این نام معروف شده‌اند . قفل‌های کتابی نسبت به قفل‌های آویز سنتی استحکام و دوام بسیار بیشتری دارند، به آسانی برش نمی‌خورند، شکسته نمی‌شوند و امنیت خانه و کاشانه شما را به بهترین شکل حفظ می‌کنند.

این قفل‌ها همراه با کلیدهای مختلف ساده و ویژه عرضه می‌شوند که کلیده های ویژه علاوه بر ایمنی بالاتر، به سادگی قابل ساخت نیستند. همه این عوامل سبب شده تا این نوع قفل‌ها به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای حفظ امنیت مکان‌های مختلف تبدیل شوند.

بهترین برندهای ایرانی قفل کتابی کدام‌اند؟

قفل‌های ایرانی علاوه بر اینکه کیفیت خیلی خوبی دارند و نیاز شما را به آرامش و امنیت تضمین می‌کنند، بسیار خوش‌قیمت و مقرون‌به‌صرفه نیز هستند. در ایران برندهای مختلفی وجود دارند، از جمله منیرصنعت ، گیرا  ،  پارس  و کهن  در ادامه این چهار برند معروف را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم تا با آگاهی کامل بتوانید قفل مناسب خود را انتخاب کنید .

قفل کتابی منیر صنعت، خوش‌ساخت و با دوام

مشاهده محصولات منیر صنعت

منیر صنعت یکی از برندهای معروف ایرانی است که قفل‌های با کیفیت با بدنه یک تکه و جنس تمام فولادی را به بازار عرضه می‌کند. یکی از مهم‌ترین مزیت‌‎های این قفل ایرانی، بدنه و میله ضد برش آن است . معنایش این است که سارقین به سادگی نمی‌توانند با برش زدن بدنه یا میله این قفل، امنیت خانه شما را به خطر بیندازند.

کلیدهای دو شیاره ۱۰ ساچمه تمام‌برنجی این محصول نیز به حفظ امنیت خانه شما بیش از پیش کمک می‌کنند. نکته مهمی که لازم است به آن توجه داشته باشید، ضمانت ۵ ساله محصولات این شرکت معتبر است که نشان از کیفیت بالای ساخت این محصولات دارد.

از جمله معایب این برند می‌توانیم به سفت بودن کلیدهای آن اشاره کنیم. علت این موضوع ساچمه‌بندی ۱۰ عددی و کامل قفل است. کافی است کمی با آن کار کنید تا قلق استفاده از آن دستتان بیاید. بعضی از قفل‌ها نیز به دلیل نوع آبکاری و زدگی‌های موجود، در ظاهر دست دوم به نظر می‌رسند، اما کاملاً نو و باکیفیت هستند.

قفل کتابی منیر صنعت ۸۵M
قفل کتابی منیر صنعت ۸۵M
قفل کتابی منیر صنعت ۸۵M

قفل کتابی گیرا، ایمن و مقاوم , طول عمر بالا

مشاهده محصولات قفل گیرا

این برند مطرح ایرانی قفل‌های برنجی و روکش‌دار فولادی را در اندازه‌ها و ابعاد مختلف روانه بازار می‌کند. خوشبختانه این قفل‌ها دوام و طول عمر بالایی دارند و در برابر رطوبت مقاوم هستند. از فنر های با جنس استیل در قفل ها استفاده می شود که به همین علت قفل های فنردار آن‌ها نیز به سادگی خراب نمی‌شود  . قفل‌های گیرا از بدنه روکش‌دار سند بلاست ساخته شده‌اند که ضد دریل است. از آن گذشته، میله این قفل ضد برش است که امنیت خانه شما را به بهترین شکل فراهم می‌کند.

از جمله معایب این محصول می‌توان به قیمت بالاتر آن نسبت به برندهای مشابه اشاره کرد. علت این قیمت بالاتر، استفاده از فلز برنج در طراحی این محصول است. از آن گذشته، تنوع کلید این محصول فقط به دو نوع کلید ساده و کامپیوتری محدود می‌شود.

قفل کتابی گیرا کد ۰۳۸
قفل کتابی گیرا کد ۰۱۸
قفل آویز گیرا کد ۰۲۸

 

قفل کتابی پارس، متنوع و خوش‌قیمت

مشاهده محصولات پارس قفل

 

قفل پارس یکی از محبوب‌ترین برندهای ایرانی است که با تنوع کلید دو شیاره ، ۴ پر ، کامپیوتری ، جایگاه خود را در این صنعت به خوبی حفظ کرده است. این قفل‌ها علاوه بر طول عمر مطلوب از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. البته قیمت مناسب این محصول به دلیل به کار بردن سرب در ساخت قسمت داخلی قفل است که استحکام فلز برنج را ندارد.

قفل کتابی پارس مدل ۱۰۰۰SX
قفل کتابی پارس مدل ۹۰۰SX
قفل کتابی پارس SP 900

 

قفل کتابی کهن، زیبا و مدرن

مشاهده محصولات قفل کهن

 

کهن نیز یکی دیگر از برندهای نام‌آشنای ایرانی است که به دلیل طرح‌ها و شکل‌های متنوعی که روانه بازار کرده است، به یکی از انتخاب‌های محبوب خریداران قفل امن تبدیل شده است. این نوع قفل‌ها تنوع کلید خوبی دارند. در بعضی از مدل‌های این قفل به جای ساچمه‌بندی سنتی، از صفحه‌بندی مدرن استفاده شده است.
در قفل‌های این برند می‌توانید مدل‌های پشت‌بسته بیضی‌شکل را هم ببینید. این محصولات به دلیل آبکاری کروم، در برابر رطوبت از خود مقاومت نشان می‌دهند و دچار زنگ‌زدگی نمی‌شوند. گارانتی ۳ ساله بی قید و شرط محصولات این برند نیز خود گواهی بر کیفیت مطلوب قفل‌های کهن است.

 

قفل گارددار کهن KGD
قفل بیضی فولادی کهن KBD 95
قفل کتابی فولادی کهن KTP

 

پیش از اینکه خرید قفل کتابی چی بخریم به این نکات توجه کنید 

اگر می‌خواهید بهترین قفل را برای محافظت از امنیت مکان‌های مورد نظر خود خریداری کنید، لازم است پیش از خرید به نکات مهمی توجه کنید. ابتدا بهتر است به جنس بدنه قفل دقت کنید. بدنه قفل لازم است از فلزهای مستحکم و باکیفیتی همچون برنج یا فولاد ساخته شده باشد. هر چه فلز مورد استفاده کیفیت بالاتری داشته باشد، طبیعتاً وزن قفل نیز بالاتر است.
در همین جا خوب است به این نکته نیز دقت کنید که سبک بودن قفل نشانه خوبی نیست و معمولاً از کیفیت نه چندان مطلوب فلز بدنه خبر می‌دهد. همچنین بهتر است قفل‌هایی را انتخاب کنید که ضخامت قطر میله مطلوبی داشته باشند تا به سادگی نشکنند و برش نخورند.
سخن پایانی
قفل کتابی یکی از ایمن‌ترین و بهترین ابزارهاست که خیالتان را از بابت حفظ امنیت منزل و محل کارتان آسوده می‌کند. با خرید بهترین برندهای ایرانی می‌توانید امنیت و آرامش را به خانه خود هدیه کنید. اگر برای انتخاب بهترین قفل نیاز به راهنمایی‌های بیشتر دارید، کافی است همین حالا با پشتیبان فروش شرکت تماس بگیرید. تأمین امنیت خانه شما، تخصص ماست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *